Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

REGULAMIN SERWERA CSGO FFA

 

I. Zasady ogólne:
§1. Serwer jest własnością @ ZielO  pod patronatem sieci InfeCtia.pl
§2. Wchodząc na serwer akceptujesz jego regulamin!
§3. Mówienie nieprawdziwych informacji o regulaminie serwera jest zabronione - nie jesteś pewny, nie mów;
§4. Na serwerze obowiązuje zakaz reklamowania innych serwerów, stron internetowych (w tym stron zawierających treści pornograficzne oraz stron, na których sprzedawane/udostępniane są cheaty (wspomagacze) do jakichkolwiek gier);
§5. Zakazane jest posiadanie nicku wulgarnego, rasistowskiego, Nick musi również zawierać co najmniej 3 znaki z klawiatury QWERTY;
§6. Zakazane jest posiadanie zmiennego tagu przy nicku, który automatycznie zmienia tag areny w tabeli;
§7. Obowiązuje zakaz wyzywania i obrażania innych użytkowników, a także zakaz nadużywania wulgaryzmów;
§8. Zakaz podszywania się pod admina na serwerze poprzez nick, zdjęcie profilowe, tag. Podszywaniem się  jest również rozpowiadanie na serwerze o samym fakcie posiadania przez siebie admina, jeżeli tak naprawdę go nie mamy;
§9. Zakaz podszywania się pod innych użytkowników z forum www.InfeCtia.pl  lub serwera FFA;
§10. W przypadku, gdy gracz wykryje błąd na serwerze, powinien zgłosić go adminom bądź właścicielom serwera;
§11. Na serwerze obowiązuje zakaz scamowania innych graczy. Każda udowodniona próba lub dokonane oszustwo będą karane;
§12. Zakaz zajmowania slota, m.in. przesiadywanie na Spectator/AFK;
§13. Terroryści mogą kampić tylko w przypadku, kiedy podłożyli bombę na bombsite;
§14. Zakaz celowej zmiany drużyny, w celu ułatwienia swojej rozgrywki, bądź w momencie, kiedy drastycznie zmieni to balans;
§15. Zakaz używania bugów mapy, wychodzenia na tekstury;
§16. Nadmierne rozmowy prowadzone między użytkownikami oraz monologi, które będą przeszkadzać innym użytkownikom będą karane;
§17. Zakaz puszczania muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. przez mikro;
§18. Jeśli nie przeszedłeś mutacji, to nie masz prawa odzywać się przez mikrofon;
            1) Wyjątkiem jest jeśli taki użytkownik chce zgłosić problem z serwerem, chce poinformować innych o regulaminie oraz jest rozgarnięty.
            2) Ten punkt regulaminu nie dotyczy płci żeńskiej. Jeżeli osoba zmutowana podaje się za kobietę administrator ma prawo przeprowadzić krótką rozmowę na dowolnym komunikatorze głosowym.
§19. Jeżeli użytkownik ma uszkodzony mikrofon i podczas używania czatu głosowego wydobywa się z niego buczenie, szum, głos jest przerywany, administrator ma prawo dać mute takiemu użytkownikowi;
§20. Zakaz przeszkadzania i utrudniania gry innym graczom;
§21. Posiadanie wysokiego pingu bądź widocznych klatek będzie karane;
§22. Kwestionowanie decyzji admina, bądź wdawanie się w dyskusję z innymi użytkownikami/adminem będzie karane;
§23. Jeżeli nie zgadasz się z decyzją admina, możesz to zgłosić w odpowiednim dziale na forum;
§24. O łamaniu regulaminu przez użytkownika informujemy adminów przez czat administracyjny bądź przez komendę !call w innym przypadku - pisanie o łamaniu regulaminu przez innych graczy na czacie głównym lub drużynowym, możesz zostać ukarany;
§25. Zakaz stawiania bezpodstawnych oskarżeń wobec administracji i innych użytkowników;
§26. Zakaz używania komunikatorów takich jak TS3, Skype itp. w celu przekazywania sobie info o położeniu przeciwnika;
§27. Serwer FFA to nie rynek skinów. Jeżeli chcesz komuś zaproponować wymianę/sprzedaż to zrób to poza serwerem;
§28. Nieprzestrzeganie regulaminu gry będzie karane;
§29. Wchodzenie na aktywnym banie z innego konta o tym samym IP = ban na obydwóch kontach.
§30. Gracze, którzy JAWNIE ukrywają osoby z aktywnym banem, mogą zostać ukarani.

II. Zasady Admina:
§1. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum raz na dwa dni;
§2. Admin ma obowiązek utrzymania porządku na serwerze;
§3. Admin ma obowiązek karania graczy zgodnie z regulaminem;
§4. Admin ma zakaz faworyzowania graczy;
§5. Admin ma prawo ukarać gracza, gdy ten nie wykonuje jego poleceń;
§6. Admin ma obowiązek być sprawiedliwy. Jeżeli tak nie będzie, powinien zostać zgłoszony przez użytkowników serwera w odpowiednim dziale na forum;
§7. Admin ma obowiązek przestrzegać wszystkich zasad oraz zakazów nałożonych na graczy;
§8. Admin ma obowiązek pomagać graczom jeżeli mają problem dotyczący usługi/regulaminu;
§9. Jeżeli admin nie będzie przestrzegał regulaminu serwera, może zostać zgłoszony przez graczy i zdegradowany ze swojej rangi;
§10. Admin ma obowiązek zachować kulturę na każdym serwerze naszej sieci, a nie tylko na tym na którym posiada permisje.

Taryfikator banów:
- Mówienie nieprawdziwych treści dotyczących regulaminu [Ostrzeżenie -> Ban 30 minut]
- Reklamowanie cheatów [
Ban Permanentny]
- Reklamowanie innych niedozwolonych stron [Ban 7 dni]
- Nick niezgodny z regulaminem [Kick z powodem "Zmień nick - niezgodny z regulaminem!" -> Ban 10 minut]
- Zmienny tag przy nicku [Kick z powodem "Usuń zmienny tag przy nicku!" -> Ban 10 minut]
- Obrażanie innych użytkowników serwera/administratorów [Ostrzeżenie -> Ban od 30 min do 1 dnia]
- Podszywanie się pod użytkownika/administratora [Ban permanentny z powodem "Podszywka, wyjaśnij na forum!"]
- Udowodniona próba scamowania/scam [Ban permanentny]
- Przesiadywanie Spectator/AFK [Kick z powodem "AFK!" -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut]
- Celowa zmiana drużyny [Ostrzeżenie -> Kick -> Ban 10 minut]
- Korzystanie z bugów [Ostrzeżenie -> Ban 10 minut]
- Nadmierne rozmowy/monologi przeszkadzające w graniu innym [Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina]
- Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. [Ban od 1 dnia do 1 tygodnia]
- Odzywanie się, jeżeli nie przeszło się mutacji [Mute]
- Posiadanie uszkodzonego mikrofonu [Mute]
- Przeszkadzanie w grze innym [Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina]
- Posiadanie wysokiego pingu/klatek [Kick z powodem "Klatki/Wysoki ping" -> Ban 10 minut]
- Kwestionowanie decyzji admina [Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień]
- Wdawanie się w dyskusję z użytkownikami/adminami [Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień]
- Pisanie o łamaniu przez innych regulaminu na głównym/drużynowym czacie [Ostrzeżenie -> Ban 10 minut]
- Bezpodstawne oskarżanie administracji/użytkowników [Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień -> Ban 1 tydzień]
- Używanie komunikatorów w celu dawania sobie info [Ban 7 dni]
- Prowokowanie innych użytkowników [1 godzina -> 1 dzień]
- Propozycje wymiany/sprzedaży skinów na czacie głosowym/tekstowym [Ostrzeżenie -> Ban 30 minut]
- Spamowanie na czacie administracyjnym/drużynowym/ogólnym [Kick z powodem "Spamowanie na czacie!" -> Ban 30 minut]
- Nadużywanie wulgaryzmów [Ostrzeżenie -> Ban 30 minut]
- Spamowanie przy pomocy komendy !call [Ban 30 minut]
- Używanie cheatów [Ban permanentny]
- Jawne ukrywanie graczy z AB [Ostrzeżenie -> Ban na dzień -> Ban na tydzień]

- Utrudnianianie pracy Administracji  [Ostrzeżenie -> Ban na dzień -> Ban na tydzień]

Taryfikator traktujemy jako wskazówkę. Długości banów powinny być adekwatne do wykroczeń graczy.

Regulamin jest własnością sieci serwerów InfeCtia.pl
Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie z przedwczesnym poinformowaniem graczy.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

O nas

Nasza przygoda zaczęła się wraz z początkiem 2019 roku. Sieć w bardzo szybkim tempie się rozrasta, nasze forum zostało stworzone przez graczy dla graczy. Oferujemy szczególnie stabilne serwery, doświadczoną i odpowiedzialną administrację i miłą, przyjazną atmosferę. Wiele ciekawych konkursów, eventów które urozmaicą wasz czas spędzony u nas. Każdy użytkownik ma szansę się wykazać, jeśli nie boisz się wyzwań, nie boisz się ciężkiej pracy, nasza sieć oferuje długotrwałą kariere, od moderatora po administratora sieci. Nie zwlekaj, dołącz do nas!

×
×
  • Dodaj nową pozycję...