Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

   

n5I2YMe.png


 

Legenda:

CT = Strażnicy

Więźniowie = TT

Prowadzący -> Jeden ze Strażników, który “dowodzi” oraz wydaje polecenia więźniom.

FDMG = FreeDamage -> niesłuszne zadanie obrażeń przez Strażników dla Więźniów

FreeKill = FK -> niesłuszne zabicie Więźnia przez Strażnika

MASS FK -> niesłuszne zabijanie Więźniów przez Strażnika/Strażników

GR = GunRoom -> pomieszczenie, w którym znajduję się mnóstwo broni oraz jest ustawiony spawn Strażników

TeamKill = TK -> zabicie Więźnia przez innego Więźnia z wykorzystaniem elementów mapy np. opuszczenie podłoża w terrarium

MASS FK -> masowy TeamKill

Kucnij przytrzymaj -> wciśnięty oraz przytrzymany CTRL lub inny klawisz przypisany do kucania

Na kucaka -> kucnij przytrzymaj

Kucając -> ciągle wciskając CTRL lub inny klawisz przypisany do kucania

Duszek -> Więzień posiadający Duszka jest całkowicie niewidzialny, aż do momentu podniesienia broni. Głównym zadaniem Duszka jest przeszkadzanie w prowadzeniu.

FreeDay -> Dzień wolny lub Więzień, który posiada wolny dzień. W wolny dzień Więzień nie wykonuje poleceń Prowadzącego.


§1. Ogólne

1.1. Przebywanie na serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

1.2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

1.3. Każdy gracz w przypadku robienia screenów zobowiązany jest do wstawienia ich na forum w ciągu 48h.

1.4. Wchodzenie na aktywnym banie skutkuje wydłużeniem bana bądź grozi całkowitym zbanowaniem.

1.5. Zakazuje się wykorzystywania bugów serwera.

 

§2. Zasady dotyczące kultury i zachowania.

2.1. Na serwerze panuje zakaz obrażania innych graczy.

2.2. Zabronione jest nadużywanie słów wulgarnych. 

2.3.1 Zabronione jest używanie nicków rasistowskich, religijnych, obraźliwych itp.

2.3.2 Zabronione jest używanie nieczytelnych nicków typu "fr@q*&ty^fagf(w*&afwa<1269" itp.

2.4. Zabronione jest posiadania avatarów oraz sprayów o naturze pornograficznej, rasistowskiej, religijnej itp. 

2.5. Zabronione jest nadużywanie U@ - używamy tylko w ważnych przypadkach jak zgłaszanie cheatów lub łamanie regulaminu serwera. 

2.6. Zabronione jest wszczynanie kłótni i prowokowanie do ich powstania.

2.7. Zakazane jest puszczanie muzyki. Wyjątkiem są zabawy, w których Prowadzący/Admin wyrazi na to zgodę.

2.8. Zakaz zagłuszania Prowadzącego przez Więźniów w jakikolwiek sposób - Klawisze nie będą mieli FreeKill (FK) jeśli Więźniowie zagłuszają polecenia Prowadzącego.

2.9. Kultura nie polega jedynie na powstrzymywaniu się od wulgarnego języka. Wszystkie oznaki nieodpowiedniego zachowania - wydawanie z siebie niechcianych dźwięków, krzyki itp. - są zakazane. 

 

§3. Zasady dotyczące rozgrywki.

3.1. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz czitowania oraz używania wszelkiego rodzaju wspomagaczy.

3.2. Zabronione jest wykorzystywanie bugów na mapie.

3.3. Na serwerze nie wolno reklamować innych sieci serwerów, stron www, serwerów gier itp.

3.4. Mikrofonu mogą używać jedynie osoby, które przeszły mutację. Wyjątkami są gracze płci żeńskiej oraz młodsi gracze, którzy: 
- nie posiadają irytującego głosu;
- chcą coś zgłosić;
- uczestniczą w zabawie, w której potrzebne jest używanie mikrofonu;
- dostaną zezwolenie od Admina/Strażnika na używanie mikrofonu.

3.5. Mury, daszki, latarnie, tablice itp. to nie są TEKSTURY! Jeżeli ktoś znajduje się poza mapą, bądź pod mapą, wtedy jest na TEKSTURACH. 

3.6. Podczas Zabaw, w których Klawisz nie może wejść np. na daszek, ponieważ nie posiada wykupionej usługi VIP, gracz z drużyny Więźniów jest zobowiązany do opuszczenia tego miejsca i wykorzystywania elementów mapy, na które może wejść zwykły gracz. 

3.7. Zabronione jest używanie zewnętrznych komunikatorów podczas gry w celu ułatwienia rozgrywki.

3.8. Zakazane jest umyślne powodowanie śmierci członka swojego teamu. Jedynymi wyjątkami są Zabawy, zabawy prowadzone przez Prowadzącego oraz włączony tryb box. 

3.9.1. Zakazywane jest umyślne powodowanie samobójstwa. Wyjątkami od tej reguły są jedynie sytuacje opisane poniżej:

- przebywanie na teksturach;

- będąc ostatnim Więźniem, przed wybraniem życzenia;

- na Zabawach, mowa o Chowanym, Ganianym itp;

- w ramach kary za przewinienie; 

3.9.2. Opuszczanie serwera i ponowne dołączanie w celu "samobójstwa" jest rozpatrywane jak punkt 3.10. 

3.10. Zakazuje się dołączania do gry podczas trwającej już rundy (szczególnie podczas życzenia, w takim przypadku gracz wpisuje w konsoli "kill" lub zostanie potraktowany przez Admina komendą "slay"). Jeżeli gracz odrodził się na początku trwającej rundy gdzie nikt nie zginął, może poprosić Prowadzącego o dołączenie do rozgrywki, jednak gdy dołączył na samym początku rundy, gdzie wszyscy są w celach i nie wydano żadnego polecenia, wtedy gracz spokojnie może grać i nie pytać się o pozwolenia Prowadzącego.

3.11. Gracz, który nie posiada mutacji, ma prawo dołączyć do Klawiszy wtedy i tylko wtedy, gdy na serwerze nie ma innych chętnych, którzy mogliby zostać Klawiszami. Jednak jego głos nie może być irytujący oraz Admin musi wyrazić zgodę na jego pobyt w drużynie Klawiszy.

3.12. Zabronione jest przebywanie cały czas w drużynie Klawiszy, musi być przynajmniej 1 mapa przerwy. Wyjątkiem może być brak innych chętnych osób do drużyny Klawiszy.

3.13. Zakazuję się po wylosowaniu "zgon" w ruletce z wylogowania się i zalogowanie ponowne (relog), grozi to banem.

3.14. Po ożywieniu Więźnia przez Strażnika/Admina ożywiony Więzień może się zbuntować, dopiero po wykonaniu aktualnych poleceń.

3.15. Zabronione jest nadużywanie robienia tak zwanych stref oraz sgsów w celu utrudnienia rozgrywki Prowadzącemu. 

 

§4. Prowadzenie oraz wykonywanie poleceń.

4.1. Zabronione jest wydawania poleceń do odwołania - jedynym wyjątkiem jest "bezruch do odwołania"

4.2. Zabronione jest wydawania polecenia "totalny bezruch".

4.3. Każde nowe polecenie odwołuje poprzednie, wyjątkiem jest "Bezruch do odwołania", który odwołuje JEDYNIE polecenie związane z ruchem, czyli np. "Idziecie za mną", oraz polecenia zawarte w zabawach, np. Zabawa w Światełka - jeżeli prowadzący ustali, że na światełko fioletowe kończymy zabawę to wtedy i tylko wtedy zabawa się kończy, na inne polecenia np. "Kończymy zabawę i idziecie za mną" Więźniowie nie powinni reagować. (Jeżeli Prowadzący rozkaże skakać, Więźniowie muszą skakać do czasu kiedy Prowadzący nie wyda kolejnego polecenia np. idziecie za mną). Rozpoczęcie zabawy również jest traktowane jako nowe polecenie.

4.4. Tylko Prowadzący może wydawać polecenia Więźniom. 

4.5. Prawo do zabijania Więźniów ma każdy Klawisz chyba, że Prowadzący nie wyrazi na to zgody. 

4.6. Prowadzący przed otwarciem celi musi wydać poprawne oraz jasne polecenia, które musi powtórzyć przynajmniej jeden raz, a na samym końcu odliczyć czas na wykonanie poleceń. W innym wypadku polecenie jest wydanie niepoprawnie i po otwarciu celi Więźniowie mają FreeDay. 

4.7. Polecenia składające się z trzech lub mniej członów (np. "Idziecie na mój marker oraz macie bezruch do odwołania z zakazem skakania" lub "Macie bezruch") jest poleceniem krótkim, którego nie trzeba odliczać. Polecenie cztero i więcej członowe (np. "Idziecie po moim markerze w pozycji kucnij przytrzymaj z zakazem skakania, bicia oraz ociągania się") należy odliczać. 

4.8. Zakaz faworyzowania kogokolwiek na serwerze - wszystkich traktujemy równo (Trzeba tylko odróżniać "Faworyzację" od "Wyrozumiałości").

4.9. Klawisze i Prowadzący muszą posiadać mikrofon oraz mutację. Jedynym wyjątkiem jest brak chętnych osób do CT oraz jest wymagana zgoda Admina/Strażnika.

4.10. Klawisz ma zakazane przeszkadzania Prowadzącemu w prowadzeniu przez zagłuszanie poleceń, kopanie piłki itp.

4.11. Prowadzący jest zobowiązany do kreatywnego prowadzenia tzn. ma dbać o różnorodność prowadzonych zabaw.

4.12. Prowadzący powinien wykorzystywać mapę do prowadzenia. Nie należy przedłużać rundy w celi, klatce bądź terrarium. 

4.13. Zabrania się zabijania Więźniów przed otworzeniem cel. Wyjątkami są : posiadanie broni przez Więźniów, bugowanie celi oraz próba ucieczki z celi za pomocą ucieczki (uderzanie pięścią/łomem jest traktowane jako próba ucieczki).

4.14. Jeżeli Prowadzący zginie/opuści serwer/przeniesie się do drużyny Więźniów to natychmiast wszystkie polecenia wydane przez Niego przestają obowiązywać. Więźniowie mają wolną rękę do czasu, aż nowy Prowadzący nie wyda poleceń.

4.15. Prowadzący musi wydawać polecenia wyraźnie oraz takie, które Więźniowie są wstanie wykonać.

4.16.1 Klawisze oraz Prowadzący mogą zabić Więźnia jeżeli ten posiada broń, atakuje ich (wyjątkiem jest prowokowanie Więźniów - podchodzenie do nich na tyle, że mogą uderzyć Klawisza), buntuje się lub wchodzi do GunRoom`u.

4.16.2 Kiedy Prowadzący zakaże dla Więźniów uderzania pięścią, wtedy nie występuje zjawisko prowokowania Więźniów, ponieważ Więźniowie mają zakaz uderzania. Klawisze mają prawo ich wtedy zabić.

4.17.1 Klawisze oraz Prowadzący nie mają prawa zabijać więźnia bez powodu, jest to FreeKill(FK).

4.17.2 Klawisze oraz Prowadzący nie mają prawa zadawać obrażeń Więźniom bez powodu, jest to FreeDamage(FreeDMG).

4.18. Klawisze oraz Prowadzący mają zakaz dawania broni więźniom. Wyjątkami są zabawy związane z posiadaniem broni przez Więźniów.

4.19. Wszyscy gracze serwera mają zakaz bugowania cel, drzwi oraz przejść.

4.20. Obowiązuje zakaz wydawania poleceń, które mają na celu w chamski sposób zmylić Więźniów np. “Ostatnia redakcja podskocz” zamiast “Ostatnia reakcja podskocz” czy “Ostatnia reakcja podskocznia” zamiast “Ostatnia reakcja podskocz”.

4.21. Prowadzący musi przyznać FreeDay Więźniom gdy: za wcześnie otwarzy cele, wyda niepoprawne pierwsze polecenie lub wyda niespójne pierwsze polecenie(polecenie oraz jego powtórzenie różnią się znaczeniem).

4.22. Klawisze mają prawo zająć każde pomieszczenie (oprócz GR) na mapie podczas FreeDay. Jeżeli w pomieszczaniu znajduje się Wiezień, to Klawisze nie mogą zająć tego pomieszczenia.

4.23. Klawisz może zająć tylko jedno pomieszczenie dla całej drużyny. W przeciwnym razie Więźniowie mają prawo wchodzić do każdego z tych pomieszczeń.

4.24. Prowadzący ma zakaz ograniczania VIP`om przywilejów, które posiadają.

4.25. 1 Klawisz przypada na 5 Więźniów. Co jest równoznaczne z tym iż od 6 Więźniów może już być 2 Klawiszy. Dopuszczalne są wyjątki gdy Admin/Strażnik uczy prowadzenia nowego gracza, obecny Prowadzący sobie nie radzi lub jeden gracz z drużyny Więźniów opuści serwer. 

4.26. Prowadzący nie może się ociągać/zwiedzać mapy. Musi wydawać na bieżąco żwawe polecenia.

4.27. Więźniowie muszą wykonywać polecenia Prowadzącego, w przeciwnym razie są uznawani za buntowników i Prowadzący ma prawo ich zabić.

4.28. Prowadzący musi wydawać proste polecenia. Polecenia typu "macie bezruch w celi, przy tylnej ścianie celi względem wejścia z celi z założoną czapką spódniczka, skacząc i kucając" są nie wskazane.

4.29. Klawisze mają zakaz wyrzucania broni z gr, bugowania ich oraz wystrzeliwania ammo. Więźniowie mają jedynie zakaz bugowania broni. 

4.30. Prowadzący ma obowiązek dokładnie precyzować polecenia tzn. Nie może wydać polecenie typu "Udajecie się do klatki terrarium"  (Klatka składa się z z krat, a terrarium z szyb) jeżeli chodzi o tzw. dziurę nazywamy ją "ziemianką".Nie może również wydać polecenia "Ustawiacie szereg przy lewej lub prawej albo tylnej "ścianie" terrarium/klatki względem wejścia bądź wyjścia z terrarium/klatki".

W terrariach są szyby, a w klatkach kraty zdarzają się wyjątki dlatego Prowadzący musi zwracać na to szczególną uwagę i dokładnie wydać polecenie.

Precyzowanie tyczy się również wydawania poleceń w celach to znaczy:

- Np."Po otwarciu celi ustawiacie się pod tylną ścianą względem wyjścia z waszej celi" (jest to poprawne polecenie w wyjątkowych sytuacjach) - te polecenie jest niepoprawne ponieważ, nie da się ustawić pod jakąkolwiek, ze ścian gdyż trzeba by było znaleźć się na teksturach (zdarzają się takie mapy gdzie jest możliwość ustawienia się pod którąś z tych ścian, dlatego trzeba zwracać na to szczególną uwagę i jeżeli już chcemy wydać takie polecenie gdzie jest możliwość ustawienia się pod jakąkolwiek, ze ścian to trzeba je idealnie doprecyzować.

- Np."Po otwarciu celi ustawiacie się przy tylnej/prawej/lewej ścianie względem wyjścia/wejścia" te polecenie również jest niepoprawne ponieważ nie ma doprecyzowania czy przy prawej, czy przy lewej ścianie i względem wyjścia czy wejścia.

- Np. "Po otwarciu celi ustawiacie się przy lewej ścianie waszej celi względem wyjścia z waszej celi" to polecenie jest poprawne i każdy powinien je stosować, oczywiście może dodać do niego, że więźniowie mają bezruch do odwołania przy takowej ścianie.

4.31. Klawisze mają zakaz kampienia w GR,jak i przed GR itp. podczas normalnego prowadzenia w celu uniknięcia buntu. Muszą stale być koło Prowadzącego i pilnować Więźniów. Kiedy więźniowie się zbuntują, Klawisz może przebywać w GR.

4.32. Prowadzący ma zakaz włączania/wyłączania “boxa” po to, aby zmniejszyć życie VIPom, by każdy z nich miał 100 HP. Wyjątkiem są zabawy, w których wymaga się równej liczby życia.

4.33. Szereg składa się co najmniej z dwóch osób stojących maksymalnie blisko siebie, nie ma czegoś takiego jak "szereg jednoosobowy" oraz nie ma czegoś takiego jak "szereg pionowy". 

4.34. Zakazuje się kampienia(przesiadywania) w ucieczce, do której klawisz nie ma dostępu na zabawie lub klawisz nie ma dostępu podczas zwykłego dnia.

4.35. Martwi gracze, czy to Więźniowie czy Klawisze, mają zakaz jakiegokolwiek podpowiadania żywym graczom, zarówno Klawiszom jaki Więźniom, tego co aktualnie dzieje się na mapie np. ile Klawisze mają HP, gdzie znajdują się Gracze podczas Zabaw czy podpowiadania podczas zabaw typu “Szkoła”, “Kalambury” itp.

4.36. Żywi Gracze mają zakaz podpowiadania za pomocą zwykłego chatu, “say”, żywym Graczom podczas zabaw “Stolice”, “Szkoła” itp. Żywi gracze mają prawo podpowiadać sobie jedynie za pomocą chatu drużynowego - “teamsay”.

4.37. Jeśli więzień zostanie zabity celowo przez Klawisza gdy ma życzenie Prowadzący musi się zgodzić na każdą rzecz którą więzień sobie zażyczy włącznie z zabawa i duszkiem (dla max 2 więźniów) w innym przypadku jest to traktowane jako freekill z tym wyjątkiem, że Klawisz nie może wpisać w następnej rundzie "kill" w konsoli.

4.38. Po wydaniu pierwszego polecenia cele muszą być otwarte dopóki Prowadzący nie odliczy pierwszego polecenia.

4.39. Podczas FreeDay(FD), gdy Klawisze zajmują na własny użytek jedno z pomieszczeń, które zawiera drzwi lub do którego przylega drabinka, Klawisz ma prawo zabić Więźnia dopiero wtedy, gdy Więzień znajdzie się w zajętym przez Klawiszy pomieszczeniu. Nie może zabić więźnia, który otwiera drzwi lub znajduje się na drabince. Dopiero gdy Więzień wejdzie na tyle, by zablokować drzwi lub wejdzie po drabinie w taki sposób, że znajdzie się częścią ciała w zajętym pomieszczeniu, Klawisz ma prawo zabić Więźnia. W przypadku pomieszczeń bez drzwi obowiązuje taka sama zasada jak z drabinką, czyli wystarczy, że Więzień częścią ciała znajdzie się w pomieszczeniu zajętym przez Klawiszy to Klawisze mają prawo go uśmiercić.

4.40. Jeśli Prowadzący wydaje polecenie "idziecie do terrarium/klatki/innego pomieszczenia" więzień musi wejść na tyle głęboko, żeby mogły się zamknąć drzwi w przeciwnym razie może zostać zabity. To samo tyczy się celi, jeśli jest bezruch w celi więzień musi być na tyle głęboko, aby drzwi mogły się zamknąć

4.41. Kiedy podczas trwania polecenia np. “Bezruch” Prowadzący zacznie wydawać nowe polecenie, to poprzednie obowiązuje dopóki Prowadzący nie skończy wypowiadać nowego lub nie zacznie odliczać w przypadku długich oraz łączonych poleceń. Polecenia mają być wypowiadane płynnie, bez tzw. “przerwy na zastanowienie”. W takim wypadku Więźniowie mają prawo zacząć ruszać się wcześniej.

4.42. Jeżeli Więzień posiada w dłoni lub ekwipunku granat typu HE, może zostać zabity przez Klawiszy, granat typu HE jest uznawany za broń. Granaty typu FLASH czy SMOKE nie są uznawane za broń, więc Klawisz nie ma prawa zabić Więźniów, którzy posiadają granaty typu Flash lub SMOKE. Prowadzący gestem dobrej woli może rozkazać Więźniom by pozbyli się granatów typu HE w taki sposób by żaden Gracz nie otrzymał obrażeń, natomiast nie ma prawa rozkazać Więźniom wyrzucenia granatów typu FLASH czy SMOKE.

4.43. Komenda “/los” czy “ruletka” jest wpisywana wyłącznie na własną odpowiedzialność. Jeżeli podczas rozgrywki Więzień wylosuje 1 HP, a w późniejszym etapie zostanie zabity przez tzw “karniak”, natomiast inny Więzień z większą ilością życia również otrzyma “karniaka” karniaka i przeżyje, to zabity więzień nie ma prawa oskarżać Klawiszy o faworyzację, ponieważ “ruletka jest na własną odpowiedzialność” i sam zgotował sobie ten los. Tak samo jest w przypadku np. “bezruchu” kiedy ktoś wylosuje “5 kopniaków” itp.

4.44. Istnieje zasadnicza różnica między “idziecie” a “biegniecie”. W czasie rozgrywki polecenia z wykorzystanym słowem “idziecie” wykonujemy z wciśniętym klawiszem “Shift”, domyślnie, lub innym przyciskiem, na którym mamy ustawiony bind na chodzenie.

4.45. Zakazuję się bugowania życzenia.

4.46. Obowiązuje zakaz leczenia oraz pozyskiwania punktów armoru podczas trwania jakiejkolwiek zabawy oraz podczas pojedynków.

4.47. Prowadzący ma obowiązek wydania pierwszego polecania w ciągu 60 sekund. Jeżeli tego nie zrobi Prowadzący ma obowiązek otwarcia cel - Więźniowie mają wtedy FreeDay.

4.48. W jednym tygodniu mogą odbyć się maksymalnie cztery Zabawy - Sobota oraz Niedziela się w to wliczają. 

4.49. Czas trwania każdego odliczenia powinien wynosić minimum 3 sekundy. Wyjątkami jest pospieszanie Więźniów, jednak Prowadzący nie powinien ich wtedy zabijać, a co najwyżej karać pojedynczym strzałem.

4.50. Podczas buntu kiedy jest tylko jeden żywy Klawisz, Więźniowie muszą się jak najszybciej zacząć atakować Klawiszy, a nie uciekać po całej mapie przedłużając rozgrywkę.  Natomiast kiedy jest minimum dwóch żywych Klawiszów to Więźniowie mogą się ukrywać. Przed upływem czasu rundy, gdy zostanie dwóch Więźniów, w tym buntownik, to buntujący się Więzień ma jak najszybciej zacząć atakować Klawiszy, by nie przedłużać rozgrywki.

4.51. Wyznacznikiem końca rundy nie jest wyświetlenie się 0:00 na zegarze znajdującym się na dole po środku ekranu. Ma na celu "pośpieszenie" Prowadzącego podczas prowadzenia, gdy zginęła spora część Więźniów. 

4.52. Więzień po otrzymaniu Duszka ma czas na "hasanie" po mapie aż do wyświetlenia się 0:00 na zegarze znajdującym się na dole po środku ekranu, po tym czasie musi zacząć koniecznie atakować Klawiszy. Duszek służy głównie do uprzykrzania rozgrywki Klawiszom, jeżeli ktoś chce sobie pozwiedzać mapę powinien wybrać FreeDay.
 
4.53. Więzień, który posiada Duszka nie może brać udziału w zwykłym dniu prowadzonym przez Prowadzącego. Jeżeli chce w nim uczestniczyć, to Prowadzący musi mu odebrać Duszka. 

4.54. Zmiana pozycji za pomocą ściany/sufitu czy grawitacji podczas bezruchu lub bezruchu do odwołania będzie traktowane jako ruch, zatem Klawisz/Prowadzący ma prawo taką osobę zabić. Np. kiedy prowadzący Prowadzący wyda polecenie "Macie bezruch do odwołania na kanapie w waszej celi", Więźniowie ustawią się na kanapie wykonując polecenie, jednak jeden za pomocą skoku "odbije się" od ściany/sufitu i przesunie się przed kanapę.

4.55. Więzień ma zakaz dopominania się o FDMG, jeżeli zadane obrażenia przez prowadzącego nie wynoszą co najmniej 30 HP. 

4.55.1. Jeżeli Strażnik bądź Klawisz zada więźniowi obrażenia specjalnie, to zasada ta nie obowiązuje. 

4.56. Klawisz jest odpowiedzialny za swoje czyny - jeżeli zacznie prowokować Więźniów, którzy nie otrzymali plecenia "zakaz bicia" to Więźniowie mają prawo go obić. Klawisz, który notorycznie będzie w ten sposób prowokował Więźniów może zostać ukarany. Więzień, który zabija Klawisza nie ponosi wówczas żadnych konsekwencji. 

4.57.  Klawisz ma prawo zabić Więźnia, gdy poczuje się zagrożony. Klawisz ma prawo poczuć się zagrożony, gdy Wiezień zacznie zbliżać się w jego kierunku oraz znajdzie się na tyle blisko, że z łatwością będzie mógł zaatakować Klawisza. 

4.58. Reklama znajdująca się na ścianie, która nie odstaje od ściany w widoczny sposób, jest traktowana jako część ściany.

4.59. Zakazane jest bugowanie Więźniów oraz Klawiszy przy pomocy piłki.

 

§5. Regulamin zabaw.

5.1. Nie należy zmieniać zasad zabawy po jej rozpoczęciu. Wszystkie zasady należy określić przed rozpoczęciem zabawy.

5.2. Zakazuje się celowego przechodzenia z "Klawiszy" do "Więźniów" na czas zabaw.

5.3. Prowadzący nie musi zaczynać/kończyć zabaw typu "ostatnia reakcja" i innych jej pokroju. Natomiast zabawy typu "Sajmon mówi", "Wojsko" , "Prawda i fałsz" "Światełka" itd. [nazwijmy je "Dłuższymi zabawami"] prowadzący musi w jakikolwiek sposób rozpocząć i w jakikolwiek sposób zakończyć (Rozpoczynam zabawę w/To teraz pobawimy się w... Kończymy zabawę w/koniec zabawy...). Prowadzący musi jasno przekazać Więźniom rozpoczęcie oraz zakończenie zabawy. W niektórych zabawach typu "Wojsko" czy "Światełka" można ustalić komendę, która kończy zabawę - jednak musi być ustalona wcześniej.

5.4. Na Zabawach Klawisze nie ma prawa wydawać poleceń Więźniom.

5.5. Na rundę Prowadzący za pomocą zabaw typu “ostatnia reakcja”, “pierwsza reakcja”, “szybkie paluszki” itp.  może kazać więźniom wybrać maksymalnie 4 osoby do zabicia bądź sam zabić maksymalnie 4 osoby. Po zabiciu 4 Więźniów, Prowadzący nie może już prowadzić takich zabaw - wykorzystał limit.

5.6. Prowadzący ma zakaz bawienia się z Więźniami w takie zabawy jak "Mam talent", "Quiz", "Szkoła" itp. kiedy jest więcej niż 8 żywych Więźniów. Wyjątkiem są sytuacje, gdzie zdecydowana większość Więźniów jest za rozpoczęciem zabawy.

5.7. Zabawa Sajmon Mówi. Zabawę rozpoczynamy słowami, "sajmon mówi, rozpoczynam/zaczynamy w zabawę sajmon mówi". Każde wydane polecenie, sajmon musi odwołać. Jeśli powiedział, "sajmon mówi, macie skakać", a potem "sajmon mówi, macie kucać", to skaczecie i kucacie jednocześnie (bo nie odwołał żadnego z tych poleceń). Tak jest, z każdym innym poleceniem. Jako Sajmon, można delikatnie mylić graczy bo taki jest sens tej zabawy.

5.8. W zabawach bez podziału na drużyny, grupki mogą być max. 3-osobowe.

5.9. Na zabawach jest całkowity zakaz używania jakichkolwiek pojazdów. Wyjątkiem jest jedynie FreeDay.

5.10. Podczas zabaw w danym pomieszczeniu możemy przebywać maksymalnie 30 sekund następnie musimy zmienić pomieszczenie w którym musimy przebywać minimum 20 sek. a maksymalnie 30 sek. po czym możemy wrócić do poprzedniego. Wyjątkiem jest zabawa “Kaczki” oraz “Chowany”.

5.11. Na zabawie z podziałem więźniów na drużyny obowiązuje zakaz sojuszu pomiędzy przeciwnymi drużynami np: zieloni z czerwonymi/czerwoni z niebieskimi itp.

5.12. Na zabawach typu "Prawda/Fałsz", "Quiz" itp. Prowadzący oraz Strażnicy maja zakaz zadawania pytań związanych z siecią, oraz takich na które więźniowie nie będą w stanie odpowiedzieć. 

 

§6. Zasady dotyczące Ustawień gry.

6.1. Nick nie powinien zawierać znaku #. Umieszczając go w swoim nicku ryzykujesz powstawaniem problemów związanych z zakupionych przez Ciebie usług, Administracja nie będzie za to odpowiedzialna.

6.2. Nie korzystamy ze standardowych nicków: Player, unnamed.

6.3. Nie korzystamy z nicków innych graczy serwera, bądź administracji.

6.4. Korzystamy z grafiki OpenGL/D3D, grafika Software jest niedozwolona!

6.5. Zakaz używania komend zwiększających prędkość.

6.6. Zakaz używania komendy cl_autowepswitch, cl_sidespeed, cl_backspeed, cl_minmodels

 

§7. Taryfikator banów.

7.1. Obraza gracza oraz wyśmiewanie -> Upomnienie -> Mute -> Ban na 30 minut -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 3 godziny - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu -> Ban do jednego dnia - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu przez kilka dni

7.2. Cheatowanie, skryptowanie, używanie niedozwolonych aliasów, oraz reklamowanie cheatów -> Ban na zawsze

7.3. Kwestionowanie decyzji admina/wdawanie się w niepotrzebne dyskusje -> Upomnienie -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 3 godziny -> Ban do 1 dnia - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.4. Posiadanie wysokiego pingu/klatek -> Kick z powodem "Klatki/Wysoki ping" -> Ban na 10 minut -> Ban na 30 minut -> Ban na 1 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.5. Nieprzestrzeganie regulaminu gry -> Upomnienie -> Ban na 30 minut -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 3 godziny - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.6. Reklama stron internetowych innych niż InfeCtia.pl i reklamowanie serwerów -> Upomnienie -> Ban na 1 dzień -> Ban do 7 dni - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu przez kilka dni

7.7. Bezpodstawne oskarżanie -> Upomnienie -> Ban do 1 godziny

7.8. Spamowanie -> Upomnienie -> Mute -> Ban na 10 minut -> Ban na 30 minut

7.9. Nick niezgodny z regulaminem -> Kick z powodem "Zmień nick" -> Ban na 30 minut z takim samym powodem

7.10. Podszywanie się -> Upomnienie -> Zmiana na losowy nick za pomocą "amx_nick" -> Ban permanentny z powodem "Podszywanie się! Wyjaśnij na forum! "

7.11. Zgłaszanie cziterów na zwykłym czacie -> Upomnienie -> Ban na 10 minut -> Ban na 30 minut -> Ban na 1 godzinę -  dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.12. Reconnect po padnięciu -> Upomnienie -> Ban na 10 minut -> Ban na 30 minut -> Ban do 3 godzin -  dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.13. Wszczynanie kłótni, zbędna dyskusja, wymiana wulgarnych słów -> Upomnienie -> Ban na 30 minut -> Ban do 1 dnia - przy "mocnej" wymianie zdań

7.14. Wykorzystywanie bugów mapy -> Upomnienie -> Ban na 10 minut -> Ban 30 minut -> Ban na 1 dzień -  dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.15. Bezpodstawne zabicie więźnia -> Upomnienie oraz wyjaśnienie zasad - jeżeli CT jest nowy na serwerze -> Ban na CT -> Ban na CT + Ban na 1 godzinę - w przypadku, gdy gracz się odwoła od Ban'a i będzie nadal powtarzał te same błędy

7.16. Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. bez zgody Admina oraz poza zabawami ->  Upomnienie -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 4 godziny - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.17. Wprowadzanie w błąd Więźniów -> Upomnienie -> Ban na CT -> Ban na 1 godzinę -  w przypadku, gdy gracz się odwoła od Ban'a i będzie nadal powtarzał te same błędy

7.18. Masowe bezpodstawne zabijanie więźniów -> Ban na CT + Ban na 3 godziny 

7.19. Przeszkadzanie w prowadzeniu -> Upomnienie -> Ban na 30 minut -> Ban na 1 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.20. Kampienie w GR -> Upomnienie ->  Ban na 10 minut -> Ban na 30 minut - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.21. Brak posiadania mikrofonu/mutacji w drużynie Klawiszy -> Przeniesienie do drużyny Więźniów -> Ban na CT

7.22. Zabicie kogoś z teamu -> Upomnienie -> Ban na 10 minut -> Ban na 30 minut - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.23. Spowodowanie mass TK -> Upomnienie -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 3 godziny - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.24. Zabicie CT po odrodzeniu się przed wykonaniem pierwszego polecenia (polecenie należy wykonać od razu, gdy gracz zahaczy o GR lub przejdzie się po broń znajdującą się na mapie, to -> Upomnienie ->  Ban na 30 minut -> Ban na 1 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.25. Bezpodstawne używanie/Nadużywanie komendy VoteBan -> Upomnienie -> Ban 30 minut -> Ban na 1 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.26. Jeżdżenie pojazdami na zabawie -> Slay -> Ban 30 minut -> Ban na 1 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.27. Przesiadywanie w zamkniętej ucieczce podczas zabawy/w celu przedłużenia mapy -> Slay -> Ban 10 minut -> Ban na 1 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.28. Podpowiadanie będąc "nieżywym" -> Mute na 15 minut -> Mute na mapę -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 3 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.29. Podpowiadanie za pomocą zwykłego chatu "say'u" -> Mute na 15 minut -> Mute na mapę -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 3 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.30. Przechodzenie z CT do TT na czas zabaw Slay  -> Ban na 10 minut -> Ban na 30 minut -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 3 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.31. Kampienie w pomieszczeniu powyżej 30 sekund -> Slay -> Ban 10 minut -> Ban na 30 minut - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.32. Używanie niedozwolonych komend -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 3 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.33. Posiadanie niedozwolonych modeli postaci -> Ban na 1 dzień

7.34. Używanie grafiki Software -> Ban na 7 dni

7.35. Zadawanie FreeDMG -> Upomnienie -> Ban na CT

7.36. Nadmierne przeklinanie, brak kultury -> Upomnienie -> Mute -> Ban na 30 minut -> Ban na 1 dzień - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.37. Niekreatywne prowadzenie/Przedłużanie prowadzenia po 0:00  Ostrzeżenie -> Slay -> Ban na CT 

7.38. Leczenie się na Zabawach lub Pojedynku -> Upomnienie + Slay -> Ban na 30 minut -> Ban na 1 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

7.39. Bunt po ożywieniu -> Upomnienie -> Ban na 30 minut -> Ban na 1 godzinę - dopiero po nagminnym łamaniu tego punktu

Jeżeli gracz natarczywie i ciągle, mimo wcześniejszych kar, łamie regulamin, wtedy można zastosować surowsze kary. Tyczy się to głównie obrażania, wyśmiewania, poniżania i braku kultury.

Jeżeli gracz złamie punkt regulaminu nieuwzględniany w taryfikatorze, to Admin/Strażnik ma prawo ukarać tę osobę indywidualnie względem punktu regulaminu, który złamała.

Edytowane przez Dz!uB@seK
  • Uwielbiam to 3
  • Plus 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

O nas

Nasza przygoda zaczęła się wraz z początkiem 2019 roku. Sieć w bardzo szybkim tempie się rozrasta, nasze forum zostało stworzone przez graczy dla graczy. Oferujemy szczególnie stabilne serwery, doświadczoną i odpowiedzialną administrację i miłą, przyjazną atmosferę. Wiele ciekawych konkursów, eventów które urozmaicą wasz czas spędzony u nas. Każdy użytkownik ma szansę się wykazać, jeśli nie boisz się wyzwań, nie boisz się ciężkiej pracy, nasza sieć oferuje długotrwałą kariere, od moderatora po administratora sieci. Nie zwlekaj, dołącz do nas!

×
×
  • Dodaj nową pozycję...