Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

cooltext320699199395852.png.57b21c58f1bc9bad019a837647733e3a.png

Zasady ogólne:
§ 1.1. Serwer jest własnością sieci InfeCtia.pl
§ 1.2.
Przebywanie na serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu;
§ 1.3. Nieznajomość regulaminu nie zwalania z jego przestrzegania;
§ 1.4. Mówienie nieprawdziwych informacji o regulaminie serwera jest zabronione - nie jesteś pewny, nie mów;
§ 1.5. Każdy gracz w przypadku zrobienia screenów zobowiązany jest do wstawienia ich na forum w ciągu 48 godzin;
§ 1.6. Omijanie banów (tyczy się Neostrady, Netii) jest karane ponownym oraz wydłużonym banem;
§ 1.7. Wchodzenie na aktywnym banie skutkuje banem permanentnym na wszystkie serwery oraz forum;
§ 1.8. Zabronione jest używanie wulgarnych, rasistowskich, obrażających czyjeś uczucia lub propagujących nienawiść nicków oraz sprayów;
§ 1.9. Nick nie powinien zawierać znaku # (umieszczając go w swojej nazwie ryzykujesz powstaniem problemów z wykonaniem twojej usługi - nie bierzemy za to odpowiedzialności);
§ 1.10. Nie korzystamy ze standardowych nicków: Player, Unnamed;
§ 1.11. Zakaz podszywania się pod admina na serwerze poprzez nick, zdjęcie profilowe. Podszywaniem się jest również rozpowiadanie na serwerze o samym fakcie posiadania przez siebie admina, jeżeli tak naprawdę go nie mamy;
§ 1.12. Zakaz podszywania się pod innych użytkowników z serwera Only DD2, oraz pod osoby pełniące jakiekolwiek funkcje administracyjne na forum lub serwerach;
§ 1.13. Posiadanie wysokiego pingu bądź widocznych klatek będzie karane;
§ 1.14. Zabronione jest spamowanie, reklamowanie innych serwerów oraz sieci.
§ 1.15. Gracze, którzy JAWNIE ukrywają osoby z aktywnym banem, mogą zostać ukarani.

Zasady dotyczące kultury:
§ 2.1. Jeśli nie przeszedłeś mutacji, to nie masz prawa odzywać się przez mikrofon;
            1) Wyjątkiem jest jeśli taki użytkownik chce zgłosić problem z serwerem, chce poinformować innych o regulaminie lub dać poprawne info po śmierci zachowując przy tym powagę.
            2) Ten punkt regulaminu nie dotyczy płci żeńskiej. Jeżeli osoba zmutowana podaje się za kobietę administrator ma prawo przeprowadzić krótką rozmowę na dowolnym komunikatorze głosowym. - Oczywiście nie dotyczy to sytuacji w, której głos jest wyjątkowo piskliwy, a dana kobieta nie ma 16 lat.

§ 2.2. Nadmierne rozmowy prowadzone między użytkownikami oraz monologi, które będą przeszkadzać innym użytkownikom będą karane;
§ 2.3. Zakaz puszczania muzyki, śmiesznych tekstów, używanie modulatora głosu itp. przez mikro;
§ 2.4. Jeżeli użytkownik ma uszkodzony mikrofon i podczas używania czatu głosowego wydobywa się z niego buczenie, szum, głos jest przerywany, administrator ma prawo dać mute takiemu użytkownikowi;
§ 2.5. W przypadku, gdy gracz wykryje błąd na serwerze, powinien zgłosić go adminom bądź właścicielom serwera;
§ 2.6. Zabronione jest wyzywanie i obrażanie innych użytkowników, a także nadużywanie wulgaryzmów;
§ 2.7. Zabronione jest wszczynanie kłótni i prowokowanie do ich powstania;
§ 2.8. Kwestionowanie decyzji admina, bądź wdawanie się w dyskusję z innymi użytkownikami/adminem będzie karane;
§ .2.9. Jeżeli nie zgadasz się z decyzją admina, możesz to zgłosić w odpowiednim dziale na forum;
§ 2.10. O łamaniu regulaminu przez użytkownika informujemy adminów przez czat administracyjny bądź przez plugin /zawołaj w innym przypadku - pisanie o łamaniu regulaminu przez innych graczy na czacie głównym lub drużynowym, możesz zostać ukarany;
§ 2.11. Zakaz stawiania bezpodstawnych oskarżeń wobec administracji i innych użytkowników.

Zasady dotyczące rozgrywki:
§ 3.1. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz cheatowania, używania wszelkiego rodzaju wspomagaczy;
§ 3.2. Zabronione jest wyrzucanie paki w niedozwolone miejsca;
§ 3.3. Celem dla drużyny TT jest jak najszybciej podłożyć bombę i bronić jej przed rozbrojeniem;
§ 3.4. Celem dla drużyny CT jest bronić bombsite przed podłożeniem bomby przez terrorystów;
§ 3.5. Jeżeli terrorystom uda się podłożyć bombę celem drużyny CT jest odbicie BS i rozbrojenie bomby;
§ 3.6. Jeżeli bomba nie jest podłożona zawodnicy drużyny CT mogą kampić;
§ 3.7. Terroryści mogą kampić tylko w przypadku, kiedy podłożyli bombę na bombsite;
§ 3.8. Na własnym respie* oraz w jego okolicach użytkownik może znajdować się do 1:30 czasu rundy - obowiązuje to drużynę wykonującą cel mapy.  Zakazane i dostępne miejsca dostępne tutaj.
§ 3.9. Jeżeli nie wykonujesz celów mapy w danej drużynie zostaniesz ukarany banem;
§ 3.10. Cele mapy są obowiązkowe. Gdy gracz perfidnie biega po mapie za fragami admin ma prawo go slayować;
§ 3.11. Korzystamy z grafiki OpenGL, grafika Software jest niedozwolona!
§ 3.12. Posiadanie modeli postaci, które stanowczo ułatwiają grę, traktowane jest również jako oszustwo i karane jest banem. 
§ 3.13. Nie utrudniamy rozgrywki swojej drużynie, nie blokujemy, nie biegamy celowo za towarzyszem, nie rzucamy zbędnego smok'a;
§ 3.14. Wchodzenie, bieganie po teksturach, korzystanie z bugów mapy karane jest banem;
§ 3.15. Rushowanie jest dozwolone.
§ 3.16. Całkowity zakaz podkładania "cichej paki", bugowania paki. ( *Nie dotyczy to zrzucania paki na longa czy CT na bombside A )

*56679359_660063211485955_7308888294488539136_n.jpg.59b4ea96e1fb17600f8d1bc474fcf122.jpg

Zasady dotyczące adminów:
§ 4.1. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum raz na dwa dni;
§ 4.2. Admin ma obowiązek utrzymania porządku na serwerze;
§ 4.3. Admin ma obowiązek karania graczy zgodnie z regulaminem;
§ 4.4. Admin ma zakaz faworyzowania graczy;
§ 4.5. Admin ma zakaz banowania drugiego admina. Prawo do zbanowania admina na pilnowanym przez niego serwerze, mają tylko osoby z rangą Opiekun Serwera oraz Junior Admin wzwyż;
            1) Jedynym wyjątkiem, kiedy admin może zbanować admina jest to, gdy drugi admin cheatuje lub obraża inne osoby, na pilnowanym przez nich serwerze. Dowody na złamanie regulaminu należy wrzucić w dziale "Skargi". W innym przypadku admin ma obowiązek zgłosić łamanie regulaminu przez drugiego admina opiekunowi serwera.
§ 4.6. Admin ma prawo ukarać gracza, gdy ten nie wykonuje jego poleceń;
§ 4.7. Admin ma obowiązek być sprawiedliwy. Jeżeli tak nie będzie, powinien zostać zgłoszony przez użytkowników serwera w odpowiednim dziale na forum;
§ 4.8. Admin ma obowiązek przestrzegać wszystkich zasad oraz zakazów nałożonych na graczy;
§ 4.9. Jeżeli admin nie będzie przestrzegał regulaminu serwera, może zostać zgłoszony przez graczy i zdegradowany ze swojej rangi;
§ 4.10. Admin ma obowiązek zachować kulturę na każdym serwerze naszej sieci, a nie tylko na tym na którym posiada permisje.

Taryfikator banów:
Cheatowanie, skryptowanie, używanie niedozwolonych aliasów, oraz reklamowanie cheatów [Ban Permanentny]
Mówienie nieprawdziwych treści dotyczących regulaminu [Ostrzeżenie -> Ban 30 minut]
Reklamowanie cheatów [Ban Permanentny]
Reklamowanie innych niedozwolonych stron [Ban 7 dni]
Nick niezgodny z regulaminem  [Kick z powodem "Zmień nick - niezgodny z regulaminem!" -> Ban 30 minut]
Obrażanie innych użytkowników serwera/administratorów [Ostrzeżenie -> Ban od 30 min do 1 dnia]
Podszywanie się pod użytkownika/administratora [Ban permanentny z powodem "Podszywka, wyjaśnij na forum!"]
Korzystanie z bugów, wchodzenie na tekstury -> [Ostrzeżenie -> Ban 10 minut]
Nadmierne rozmowy/monologi przeszkadzające w graniu innym [Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina]
Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. [Ban od 1 dnia do 1 tygodnia]
Przeszkadzanie w grze innym [Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina]
Posiadanie wysokiego pingu/klatek [Kick z powodem "Klatki/Wysoki ping" -> Ban 5 minut]
Kwestionowanie decyzji admina [Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień]
Wdawanie się w dyskusję z użytkownikami/adminami [Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień]
Pisanie o łamaniu przez innych regulaminu na głównym/drużynowym czacie [Ostrzeżenie -> Ban 10 minut]
Bezpodstawne oskarżanie administracji/użytkowników [Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień -> Ban 1 tydzień]
Spamowanie na czacie administracyjnym/drużynowym/ogólnym [Kick z powodem "Spamowanie na czacie!" -> Ban 30 minut]
Przesiadywanie/przebieganie na własnym respie, bądź w jego okolicach po 1:15 [Ban 10 minut -> Ban 30 minut]
Niewykonywanie celów mapy [Ostrzeżenie -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut]
Nadużywanie wulgaryzmów [Ostrzeżenie -> Ban 30 minut]
Wchodzenie na aktywnym banie [Ban Permanentny]
Odzywanie się, jeżeli nie przeszło się mutacji [upomnienie -> ban 5 minut -> ban 30 minut]
Nadużywanie Zawołaj Admina [Ban 30 minut]
Reconnect po własnej śmierci [Kick -> Ban 5 minut]
Wyrzucanie paki w niedozwolone miejsca [Ban 10 minut -> Ban 30 minut]
Korzystanie z grafiki innej niz OpenGL [Ban 1 dzień]
Posiadanie niedozwolonych modeli postaci [Ban 7 dni ( po uprzednim upomnieniu gracza )]
Nadmierne łamanie punktów regulaminu [Ban do  7 dni]
Podpowiadanie na ts3 lub na innych komunikatorach [Ban od 1 dnia do 7 dni.]
Podłożenie cichej paki, bugowanie  [Ban 30min -> Ban do 3h.]
Jawne ukrywanie graczy z AB [Ostrzeżenie -> Ban na dzień -> Ban na tydzień]


Taryfikator traktujemy jako wskazówkę. Długości banów powinny być adekwatne do wykroczeń graczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

O nas

Nasza przygoda zaczęła się wraz z początkiem 2019 roku. Sieć w bardzo szybkim tempie się rozrasta, nasze forum zostało stworzone przez graczy dla graczy. Oferujemy szczególnie stabilne serwery, doświadczoną i odpowiedzialną administrację i miłą, przyjazną atmosferę. Wiele ciekawych konkursów, eventów które urozmaicą wasz czas spędzony u nas. Każdy użytkownik ma szansę się wykazać, jeśli nie boisz się wyzwań, nie boisz się ciężkiej pracy, nasza sieć oferuje długotrwałą kariere, od moderatora po administratora sieci. Nie zwlekaj, dołącz do nas!

×
×
  • Dodaj nową pozycję...