Skocz do zawartości

Darmowy VIP?

Odbierz darmowego VIP'a na wybranym przez siebie Serwerze lub Forum!
Spełnienie Wymagan zajmie ci dosłownie Kilka Sekund!

obadaj temat

CO JA PACZE?

Nowy szablon na forum, taki nieprzewidywalny!

obadaj temat
Adminstrator

Eryk

Administrator
  • Liczba zawartości

    214
  • Wpisy

    1182
  • Dotacje

    65,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3
  • Czas Online

    4d 3h 57m 42s

Profile Song

Ostatnia wygrana Eryk w dniu 28 Kwiecień

Użytkownicy przyznają Eryk punkty reputacji!

Reputacja

151 Zaznajomiony

Grupy użytkownika

O Eryk


  • ID użytkownika: 435


  • Title: Nobody


  • Posty: 214


  • Ilość reputacji: 151


  • Wygrane Dnia: 3


  • Dołączył: 02.04.2019


  • Jest z nami od: 52 Dni


  • Ostatnia aktywność:


  • Wiek: 27



  • Imię: Eryk


  • Nick: Eryk


  • Płeć:
  • Mężczyzna


  • Miasto: Białystok


  • Serwer:
  • JailBreak


  • Gadu-Gadu: 251414


  • Steam:
  • Przejdź do profilu


  • Instagram: FSDFSF


  • Snapchat:
  • sdafsf


Kluby

Ostatnie wizyty

2162 wyświetleń profilu
  1. PYTANIE NA DZIŚ #77 Gdybyś mógł cofnąć czas na godzinę, to gdzie byś się cofnął?
  2. Eryk

    Zabawa X czy Y

    Jedno z drugim się często łączy, ale miłość jest ważniejsza. Wiara w z góry narzuconego boga czy świadomy wybór wiary?
  3. Eryk

    CS:GO JACKPOT

    Tak, bo chcemy wiedzieć jak to wygląda
  4. Nie wiem czy to uznać jako przyznanie się do winy
  5. Eryk

    Ściąga dla Klawiszy

    Piękne, można zebrać wszystkie zabawy i przy wprowadzeniu nowej paczki połączyć to. Tutaj podsyłam wszystkie swoje zabawy(niektóre się powtarzają, ale później zrobimy selekcję): Ostatnia Reakcja Zabawa polega na tym, że Prowadzący wydaje polecenie "Ostatnia reakcja ....". Więzień, która wykonała ostatni dany rozkaz ginie. Prowadzący wobec wątpliwości może powtórzyć. Pierwsza Reakcja Zabawa polega na tym, że Prowadzący wydaje polecenie "Pierwsza reakcja ....". Więzień, która wykona polecenie jako pierwszy wygrywa. Prowadzący wybiera nagrodę. Dyktando Zabawa polega na tym, że Prowadzący podaje zdanie do napisania. Więzień, który jako pierwszy napisał to zdanie - wygrywa. Zdania muszą być rozpoczęte wielką literą , a kończyć się kropką. W zdaniu nie muszą być użyte polskie znaki typu ą,ę,ł,ś,ń,ć ,itd. Prowadzący wybiera nagrodę. Szybkie Palce Zabawa podobna do dyktanda, ale w tej zabawie Prowadzący nie przytacza Więźniom całego zdania lecz pojedyncze słowo. Słowo ma zaczynać wielką literą oraz być zakończone kropką. Również jak w dyktandzie nie musi zawierać polskich znaków. Władca wsi Prowadzący wybiera więźnia, który zostanie Władcą Wsi. Po wybraniu Władcy wsi, reszta Więźniów zostaje jego stadem i muszą nałożyć jakąkolwiek czapkę zwierzęcia. Prowadzący wydaje polecania, np. stadko idzie się myć, w tym momencie Władca wsi powinien poprowadzić Więźniów (stado) do najbliższego basenu bądź brodzika. Prowadzący może wydawać polecania dotyczące poszczególnych poszczególnych "zwierząt", pozostałe "zwierzęta" tym momencie nie reagują na polecenie. Więzień, który dotrze w wyznaczone miejsce ostatni lub źle wykona polecenie, ginie. Fala Prowadzący ustawia Więźniów w szeregu i ustala stronę, od której ma się zacząć fala. Na jego znak każdy więzień musi podskoczyć w odpowiedniej kolejności, kto się pomyli - ginie. Baba Jaga patrzy Gdy Prowadzący się nie patrzy, Więźniowie musza biec. Jednakże gdy się do nich odwróci nie mogą się już przemieszczać i ruszać. Kto to zrobi ginie. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze do wyznaczonego miejsca przed Prowadzącego. Sajmon mówi Zabawę rozpoczynamy słowami „Rozpoczynam zabawę w Sajmon mówi, Sajmon mówi Sajmonem jestem tylko i wyłącznie ja czyli…”. Zabawa polega na uważnym słuchaniu Prowadzącego, którego polecenia musicie wykonywać, pod warunkiem, gdy poprzedza je sformułowanie Sajmon mówi. Za błąd, bądź chwilę zawahania więzień ginie. Jeżeli Sajmon powie że macie skakać to skaczecie natomiast jeżeli Sajmon nakaże wam kucać nie odwołując poprzedniego polecenia, skaczecie i kucacie jednocześnie. Zbicie pionka W zabawie może brać udział maxymalnie 5 Więźniów. Zabawa polega na tym że Więźniowie muszą wzajemnie się zbijać, wykonując jeden ruch który kończy się na przecięciu kolorów w klatce bądź terrarium. Więźniowie ustawiają się w osobnych kątach terrarium/klatki jeden więzień stoi na środku. Za pomocą komendy /losuj Prowadzący losuje więźnia, który wykonuje ruch. Gdy wylosowany więzień dojdzie do drugiego Więźnia to wtedy następuje "zbicie pionka" i ten drugi więzień zostaje zabity przez Strażnika. Gdy np. Stefan został wylosowany, wykonuje swój ruch i na jego polu stoi Mietek to Mietek ginie, gdyż został zbity przez Stefana. Zabawa kończy się z chwilą gdy zostanie ostatni Więzień. Dokończ zdanie Prowadzący rozpoczyna jakieś zdanie, Więźniowie mają za zadanie dokończyć te zdanie, Ci którzy zrobią to w sposób najśmieszniejszy/najciekawszy przeżyją. Kamikadze Prowadzący zabiera Więźniów na wierze bądź budynek z drabinką z której Więźniowie skaczą z wybranego przez siebie szczebelka (bez użycia spadochronu) tak żeby zabrało im jak największą ilość życia. Zabawę wygrywa więzień który ma najmniejszą ilość hp. Światełka Zabawę rozpoczynamy słowami „rozpoczynam zabawę w światełka” po czym Prowadzący tłumaczy jej zasady: Na moją komendę światełko zielone – biegacie, światełko żółte – chodzicie, światełko czerwone – bezruch, a na komendę światełko fioletowe zakańczamy zabawę w światełka. Oczywiście Prowadzący może mylić Więźniów mówiąc, zamiast światełko światło bądź sam kolor. Więzień który błędnie wykona polecenie ginie. Rzut bronią Zabawa polega na rzucie bronią na jak najdalsza odległość z wyznaczonego miejsca. Więzień który rzuci najdalej, wygrywa. Rymy Prowadzący podaje jakiś wyraz np. Eryczek, a Więźniowie mają znaleźć do tego słowa rym np. Kamyczek Nurek Więźniowie mają bezruch patrząc się maxymalnie w ścianę, przy której stoją. Prowadzący wrzuca do wody pustą broń. Na sygnał Prowadzącego, Więźniowie skaczą do wody i szukają broni. Więzień który znajdzie broń wygrywa. Kuleczki Prowadzący wybiera broń i wystrzeliwuje z niej naboje. Więźniowie mają za zadanie odgadnąć ile naboi zostało. Więzień który odgadnie lub będzie najbliżej wygrywa. Odmieniec Zabawa dla 3 Więźniów. Polega na tym, że na strzał Prowadzącego Więźniowie piszą liczbę 1-2. Osoba która się wyróżnia lub była ostatnia ginie. np. Mietek – 1 Stasiu -2 Zdzisiu – 1 W tym przypadku ginie Stasiu. Odwrócona reakcja Zabawa polega na tym, że prowadzący wydaje polecenie, a Więźniowie wykonują polecenia na odwrót. Podskocz / Kucnij , Krok do przodu / krok do tylu , kucnij /podskocz. Jeżeli Więzień pomyli się czyli podskoczy zamiast kucnąć ginie. Sąd Zabawa polega na tym że, Prowadzący przesłuchuje Więźnia z powodu oskarżenia. Zadaniem Więźnia jest się z tego wytłumaczyć. Jeżeli Więzień nie wytłumaczy się ze swojego wykroczenia ginie. Quiz Prowadzący zadaje pytanie wybranemu Więźniowi, jeżeli ten nie odpowie bądź odpowie źle w wyznaczonym czasie ginie. Pytania nie mogą dotyczyć sieci, anie rzeczy, na które gracz nie może znać odpowiedzi np. kto uczył Prowadzącego matematyki w 1875 roku. Synonimy Polega na tym, że Prowadzący podaje jakiś wyraz, a my musimy podać do niego synonim. Więzień, który napisze jako pierwszy - wygrywa. Np: Mały -> drobny Anonimy Zabawa polega na tym, że Prowadzący podaje jakiś wyraz, a my musimy podać do niego antonimy. Więzień, który napisał antonim jako pierwszy - wygrywa. Np: Brzydki -> ładny Lustro Więźniowie wykonują te same czynności co Prowadzący. Jeżeli Więzień się pomyli ginie. Wybory Zabawa polega na tym że, Prowadzący wybiera 2 osoby które zostaną Kandydatami. Kandydaci muszą przekonać pozostałych Więźniów by na nich głosowali, oddanie głosu polega na ustawieniu się przy wybranym Kandydacie. Kandydat który będzie miał mniejsze poparcie ginie. Najlepszy kucharz Więzień proponuje Prowadzącemu co by mu ugotował na śniadanie/obiad/deser/kolacje. Jeżeli zaproponowane jedzenie Prowadzącemu się spodoba Więzień przeżywa. Wodny akrobata Więźniowie wykonują jak najatrakcyjniejszy skok do wody, a Prowadzący ich ocenia. Więzień, który otrzyma najwięcej punktów wygrywa. Familiada Zabawa polega na tym że, Więźniowie są podzieleni na dwie drużyny, a następnie wybiera się osobę której Prowadzący zadaje pytanie. Drużyna która ma więcej punktów wygrywa. Krwawe słówka Prowadzący podaje słowo do napisana na say,u. Jeżeli Więzień napisze dokładnie to słowo bądź z błędem ginie. Pary Zabawa może być rozpoczęta kiedy mamy nieparzystą liczbę Więźniów. Na sygnał więźniowie muszą dobrać się w pary. Osoba bez pary, ginie. Koziołki Więźniowie dobierają się w pary i skaczą przez siebie na kucaku, na wyznaczonej trasie. Po oddanym skoku, nie mogą się przemieszczać. Wygrywa pierwsza drużyna na linii mety. Wieżyczki / Traktory Prowadzący dzieli Więźniów na dwie grupy, po czym Więźniowie ustawiają wieże, następnie ścigają się między sobą do linii mety. Jeżeli wieża się rozpadnie, cofają się do linii startu i zaczynają odnowa. Drużyna która pierwsza w całości przekroczy linie mety wygrywa Kłamca Prowadzący losuje Więźnia który ma zostać kłamcą, reszta Więźniów patrzy się maxymalnie w ścianę przy której stoi. Prowadzący pokazuje wybranemu Więźniowi kilka czynności, które będzie musiał przedstawić swoim kolegą z celi. Oczywiście więzień może okłamać swoich kolegów i pokazać im złą kombinację. W tym celu prowadzący wyznacza pole gdzie jest prawda i fałsz. Po pokazaniu czynności Więźniowie wybierają czy jest to prawda czy też fałsz. Więźniowie co stoją na złym polu giną. Sniper Zabawa polega na tym, że Prowadzący wydziela dany teren, a następnie Więźniowie na tym obszarze starają się, aby "sniper" ich nie zabił. Prowadzący strzela losowo. Skróty Prowadzący podaje skrót, a Więźniowie muszą go odszyfrować. Osoba, która pierwsza odgadnie - wygrywa. Prowadzący nie może tworzyć własnych skrótów. Wyliczanka Zabawa polega na tym, że wybrany Wiezień wybiera liczbę "X", a następnie Prowadzący odlicza od lewej strony wybraną przez Więźnia liczbę. Więźniowie muszą być ustawieni w jednym szeregu. Można to rozegrać także w taki sposób, że każdy Wiezień podaję liczbę, które Prowadzący sumuje i odlicza od lewej strony. Więzień z ostatnią liczbą ginie. Piłka rzucanka Zabawa polega na tym, że dwie drużyny więźniów ustawiają się na osobnych stołach w terrarium. Prowadzący przez /losuj czy pierwszą reakcję wybiera która drużyna pierwsza dostaje piłkę i zaczyna. Zadaniem więźniów jest rzucać piłkę do siebie nawzajem nie schodząc ze stołów. Jeśli któryś z więźniów rzuci piłkę w taki sposób, że przeciwna drużyna nie jest w stanie jej złapać - ta osoba/cała drużyna ginie. Jeśli rzuci piłkę w sposób, że przeciwna drużyna może ją złapać, ale jej się nie udaje (piłka przeleci obok nich, spadnie ze stołu) ginie drużyna lub osoba, która miała największe szanse złapać piłkę. Piłka musi być w powietrzu i nie może dotknąć ziemi.
  6. Eryk

    PYTANIE NA DZIŚ #76

    ●● Wiadomość wygenerowana automatycznie ●● Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a administrator lub Moderator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami, zespół infectia.pl
  7. PYTANIE NA DZIŚ #76 Z jakim zwierzęciem utożsamiasz swój charakter lub osobowość?
  8. Eryk

    Zgłoszenia

    ●● Wiadomość wygenerowana automatycznie ●● Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a administrator lub Moderator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami, zespół infectia.pl
  9. Eryk

    Zgłoszenia

    Póki nie ma panelu, to to nie ma racji bytu. A kiedy będzie panel - wtedy kiedy będzie. Nie wszystko da się zrobić w chwilę. Plus infeCtia to nie CS-Reload, więc sporo rzeczy będzie się różnić.
  10. PYTANIE NA DZIŚ #76 Czego najbardziej się boisz?
  11. Eryk

    CS:GO JACKPOT

    @ sQm Napisz co posiadasz na serwerze i w jaki sposób to działa.
  12. Eryk

    ✔ ODBANOWANY [SCREENY] Taxik

    Dorzuć jeszcze demko, które Ci się zapisało w "cstrike"

O nas

Nasza przygoda zaczęła się wraz z początkiem 2019 roku. Sieć w bardzo szybkim tempie się rozrasta, nasze forum zostało stworzone przez graczy dla graczy. Oferujemy szczególnie stabilne serwery, doświadczoną i odpowiedzialną administrację i miłą, przyjazną atmosferę. Wiele ciekawych konkursów, eventów które urozmaicą wasz czas spędzony u nas. Każdy użytkownik ma szansę się wykazać, jeśli nie boisz się wyzwań, nie boisz się ciężkiej pracy, nasza sieć oferuje długotrwałą kariere, od moderatora po administratora sieci. Nie zwlekaj, dołącz do nas!

×
×
  • Dodaj nową pozycję...